keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

VERKKOSUKKIA JA LEVIKSEN PAITOJA

Niinkuin mä eilen jo vähän huolehdinkin, tänään täällä Jyväskylässä satoi kaatamalla koko illan vettä. Uhmattiin kuitenkin sadetta V:n kanssa ja kun vietiin koira iltalenkille, mä nappasin kameran mukaan. Lopputuloksena oli märkä tukka sekä huuruinen kameran linssi ja vyötäröstä alaspäin läpimärät vaatteet. Onneksi kesäsade on lämmintä ja kotona odotti vielä lämmin sauna! Anyways, asussa on kaksi juttua joita en ikinä ajatellut ostaa: tuo kaikilla näkyvä Leviksen t-paita ja verkkosukat. Oon kuitenkin tosi tykästynyt verkkosukkiin farkkujen ja tennareiden kanssa enkä ymmärrä miks kammoksuin verkkosukkia ennen! Pakko myöntää että hankin myös verkkosukkahousut, mutta katsotaan minkä asun kanssa ne rohkenen laittaa päälle! 
Onko sade ikinä pilannut teidän hienoja postaussuunnitelmia ja asukuvia?



T-paita / LEVI'S
Verkkosukat / GINA TRICOT
Kengät / CONVERSE

14 kommenttia:

  1. Sulle sopii kyllä hyvin tuo Leviksen paita! :) Mä ostin kans verkkosukkahousuja, mutta tosiaan en oikein tiedä minkä kanssa käyttää :D Farkkujen ja tennareiden kanssa sopii hyvin tuollaiset verkkosukat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Se on kyllä ollut joka paikassa päällä! Verkkosukat on kyllä hauskat, mä ajattelin ostaa revityt farkut ja käyttää sitten sukkahousuja siellä alla! Mun mielestä se on näyttänyt tosi kivalta! :)

      Poista
  2. On pilannut, ja monesti :D multakin löytyy verkkosukkikset, jotka tosin meni kahden käyttökerran jälkeen rikki enkä oo sitten jaksanut ostaa uusia. Toi Leviksen paita löytyy myös ja rakastan sitä ylikaiken vaikka onkin niin massaa kuin olla voi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mä ajattelinkin että en voi olla ainut joka kamppailee sään kanssa! :D Ja mulla on käynny vähän sama tuon Leviksen paidan kaa, tykkään siitä nyt tosi paljon! :D

      Poista
  3. Noi verkkosukat näyttää tosi ihanalta, varsinkin noiden kenkien kanssa! ♥ Meinasin itse ostaa Helsingistä samanlaisen t-paidan, mutta sinne se jäi ainakin nyt tällä kertaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ne on kyllä kiva pieni yksityiskohta! :) Mä tilasin Leviksen paidan NA-KD.comista kun sain alekoodilla sen tosi halvalla! :)

      Poista
  4. Mäkään en ennen tykännyt verkkosukkiksista, mutta oon ihan ihastunut tohon verkkosukka+tennariyhdistelmään ♡♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolleen pienissä määrissä mäkin tykkään siitä ihan hirmu paljon! <3

      Poista
  5. Verkkosukat toimii kyllä tosi hyvin conversejen ja farkkujen kanssa! Ja voi että kuinka monesti sade on pilannut kuvaussuunnitelmat... Ei varmaan riitä sormet siihen laskutoimitukseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä sellanen yhdistelmä että tulee käytettyä useesti! :) Hah, Suomen kesä!

      Poista
  6. Mulla on vähän love/hate suhde tähän verkkosukkahousu-trendiin, sillä itse oon rakastanut niitä vuosia, mutta en mistään niitä koskaan löytänyt! Löysin aina vaan jotain naamiaisasu sivustoja, joilta nekin oli usein loppuunmyyty.. Nyt siis olen kiitollinen tästä trendistä, koska niitä sukkiksia löytää kaikkialta, mutta myös vähän katkera, kun niitä sukkiksia löytää myös kaikkien päältä! Ehkä kuitenkin loppujen lopuks jään enemmän plussalle tästä trendistä, kun voin kasvattaa sukkahousuvarastoani ja jatkaa niiden käyttöä myös trendin hiivuttua 😂 Tosi hyvältä näyttää sulla kyllä! Ja on muuten täälläkin sade monesti pilannut suunnitelmat..

    https://saraoonav.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on kyllä ihan totta että näitä sukkiksia ei oo löytänyt ennen tätä kevättä yhtään mistään! :o Nyt vaan hamstraat varastot täyteen sukkia! :)
      Ja kiitos paljon, pienenä määränä tuo verkkosukka ei tunnu omassa käytössä niin hurjalta, niitä sukkahousuja mä vielä mietin! :)

      Poista

xxx